
Dziennikarz, doktor nauk społecznych, specjalista w zakresie komunikacji oraz marketingu. Badacz nowych mediów zajmujący się tematyką dezinformacji, fact-checkingu i fake news. Adiunkt w Katedrze Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Wydziale Nauk Społecznych SWPS. Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie i Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Współpracuje jako dziennikarz z portalem Spider’s Web+. Prowadzi zajęcia akademickie, szkolenia i kursy w obszarze komunikacji medialnej, marketingu, social mediów, PRu, brandingu, walki dezinformacją, skutecznej komunikacji, języka angielskiego oraz kreatywnego myślenia, współpracując między innymi z AGH w Krakowie czy WSGiZ w Mielcu. Wśród jego zainteresowań naukowych znajdują się także socjologia turystyki, gry komputerowe, a także kultura popularna. Fan muzyki gitarowej, sportu i podróży o zabarwieniu historycznym.