O konferencji
Konferencja CyberGOV to odpowiedź na aspiracje i oczekiwania instytucji administracji publicznej. Przygotowana z myślą o aktualnych wyzwaniach, umożliwia wymianę doświadczeń, prezentację najlepszych praktyk oraz dialog z kluczowymi instytucjami wpływającymi na cyberbezpieczeństwo sektora administracji publicznej w Polsce.
Konferencja odbędzie się w dniach 21-22 maja w Warszawie. Stacjonarnie 21 maja w hotelu Sound Garden, 22 maja odbywają się warsztaty - stacjonarne oraz online. Szczegóły lokalizacji znajdują się tutaj - https://cybergov.pl/lokalizacja/
Do udziału w InfraSEC Forum zapraszamy przedstawicieli kadry zarządzającej, managerów i ekspertów z obszarów:
- IT,
- automatyki,
- (cyber)bezpieczeństwa,
- infrastruktury krytycznej
z branży przemysłowej i przesyłowej, sektora utilities, energii, gazu i paliw oraz dużych firm produkcyjnych, przetwórczych i wydobywczych.
Wszystkich partnerów konferencji można sprawdzić na stronie - https://cybergov.pl/organizatorzy/
Agenda konferencji znajduje się tutaj - https://cybergov.pl/agenda/
Sesje dyskusji roundtables to najbardziej praktyczna część konferencji. Odbywają się one przy okrągłych stołach i poruszają kilkanaście różnych tematów pod moderacją najlepszych specjalistów z branży. Prace polegają na dyskusji oraz wymianie doświadczeń wśród uczestników grupy. Efektem prac są spisane przez moderatora wnioski i wypracowane rozwiązania dla poruszanego tematu.
Istnieje kilka możliwości dołączenia do grona prelegentów konferencji. Jedną z nich jest udział w Call For Presentations, gdzie można zgłosić swój temat. Inną ścieżką, jest dołączenie firmy do grona partnerów których pakiet obejmuje udział przedstawiciela w agendzie. Pomysł oraz opis tematu można również przesłać bezpośrednio do Dyrektora Programowego konferencji - Filipa Walickiego [email protected]
Warsztaty i sesje dyskusyjne Round Tables
7 maja ruszają zapisy na udział w warsztatach oraz sesjach dyskusyjnych Round Tables. Każdy z zapisanych i zakwalifikowanych uczestników mailowo otrzyma link do ankiety w której będzie można dokonać wyboru.
Sesje dyskusyjne odbędą się o 14:00, 21 maja stacjonarnie w hotelu Sound Garden. Warsztaty odbędą się 22 maja zarówno stacjonarnie w hotelu konferencyjnym jak i online.
Każdy uczestnik konferencji może wziąć udział zarówno w dyskusjach jak i warsztatach. W szczególnych przypadkach, prowadzący warsztatów ma możliwość odmówienia udziału przedstawicielom firm konkurencyjnych. Stosowną informację w takiej sytuacji przekażemy mailowo.
Wszystkie tematy dyskusji oraz warsztatów, prowadzących oraz ich krótki opis znajdą Państwo na stronie agendy wydarzenia: https://cybergov.pl/agenda/
Do identyfikatorów uczestników, którzy wypełnili ankietę preferencji dokleimy cyferkę. Wskaże ona na który numer stolika konkretny uczestnik się zapisał.
Informację o wybranym warsztacie a także wszystkie niezbędne informacje z nim związane, otrzymają Państwo mailem. Specyfikacja warsztatów a także niezbędne narzędzia znajdują się również w opisach konkretnych tematów na stronie agendy.
Oczywiście, jeśli w trakcie konferencji uznają Państwo, że inny temat jest Państwu bliższy, można usiąść przy dowolnym stoliku. Ważnym jest, by wpisać się na właściwą dla stolika listę obecności.
Do dyskusji Round Tables mogą Państwo dołączyć bez uprzedniego zapisania się. Wystarczy dosiąść się do właściwego stolika i wpisać swoją obecność na liście.
W Warsztatach online również mogą wziąć Państwo bez zapisu, mailowo otrzymają Państwo linki do dostępnych warsztatów.
Stacjonarne warsztaty objęte są bezwzględnym obowiązkiem deklaracji. By wziąć w nich udział, należy wypełnić ankietę. Jeśli któryś z warsztatów nie jest już w niej dostępny, oznacza to wyczerpanie limitu miejsc.
Tak, są, chociaż to zależy :).
W Dyskusjach Round Tabes limitem jest pojemność stołu przy którym będą Państwo rozmawiać.
W warsztatach stacjonarnych limit narzuca prowadzący lub pojemność sali.
W warsztatach online limity są tylko wtedy, jeśli prowadzący je narzuci ze względu na charakter szkolenia.
Bilety
Rejestracja i akceptacja zgłoszenia gwarantuje udział w konferencji oraz wszystkich dodatkowych aktywnościach, w tym warsztatach. W bilecie otrzymają Państwo również pełne wyżywienie oraz dostęp do materiałów po konferencji.
Z udziału można zrezygnować maksymalnie w terminie do 10 dni przed konferencją. Po tym czasie nie będzie to możliwe.
W przypadku późniejszej rezygnacji lub niepojawieniu się na konferencji, należy uiścić pełną opłatę za uczestnictwo z uwagi na koszty logistyczne organizatora. W celu formalnego zgłoszenia rezygnacji prosimy o przesłanie odpowiedniego powiadomienia drogą mailową na adres [email protected].
Tak, oczywiście! Bilet można przekazać w ramach swojej organizacji, kontaktując się bezpośrednio z opiekunem uczestników - Karoliną Szymkiewicz [email protected]
Każda osoba po rejestracji i akceptacji swojego udziału staje się uczestnikiem konferencji. Nie wysyłamy biletów w formie fizycznej. W trakcie przygotowań do konferencji, otrzymają Państwo wszelkie niezbędne informacje, a w ostatnich dniach wyślemy kod kreskowy dzięki któremu sprawnie odbiorą Państwo swój identyfikator konferencyjny. W przypadku braku kontaktu z naszej strony, prosimy o zgłoszenie, ponieważ może być to efektem błędnie podanego adresu email.
Nie, każde zgłoszenie musi zostać przeprocesowane przez formularz dostępny na stronie https://cybergov.pl/rejestracja/. Wszelkie dodatkowe informacje lub ustalenia można dodać w polu "Chcę dodać uwagi do faktury" lub za pośrednictwem maila.
Tak, bilet obejmuje wszelkie aktywności które oferujemy w Agendzie - https://cybergov.pl/agenda/- w tym spotkanie wieczorne. 🙂
No pewnie! W przypadku płatnych zgłoszeń faktury VAT wysyłamy niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty, więc w zależności od tego kiedy do nas trafi, zostanie wysłana przed konferencją lub już po niej.
Informacje organizacyjne
Tak, podczas konferencji będziemy utrwalać większość wystąpień, które następnie udostępnimy uczestnikom konferencji w terminie do 14 dni po wydarzeniu, informując o ich dostępności stosownym mailem.
Tak, po konferencji wszyscy obecni uczestnicy otrzymają drogą mailową certyfikat z 7 punktami CPE.
Do hotelu mogą dostać się Państwo autobusami linii: 141, 154, 175, 188, 228, 504.
Dla uczestników konferencji dostępne będą miejsca parkingowe na parkingu podziemnym w cenie 8 zł brutto/godzina lub 80 zł brutto/doba w przypadku płatności w hotelowej recepcji, 6 zł brutto/godzina w przypadku płatności w parkomacie na poziomie -1. Wjazd na podziemny parking znajduje się od ulicy 1 Sierpnia.
Dostawcy usług
Ofertę współpracy partnerskiej można uzyskać kontaktując się bezpośrednio z Janem Kowalskim - [email protected]
Szczegółowe warunki oraz terminy związane z uczestnictwem w konferencji uzyskać można bezpośrednio u Jana Kowalskiego - [email protected]
Dla przedstawicieli firm konsultingowych oraz IT, udział w konferencji jest płatny 3 900 PLN netto (istnieje limit miejsc).
Konferencja dedykowana jest kadrze zarządzającej, managerom i ekspertom z administracji centralnej i samorządowej.
Spotkania one-2-one to idealna forma nawiązywania relacji biznesowych. Jako organizatorzy konferencji dedykujemy konkretną osobę, która na podstawie Państwa wskazań zaaranżuje i postara się umówić dla Państwa spotkania, które podczas konferencji lub po niej jako follow-up online, będą wspierane przez dedykowany zespół Evention.
Tak, oczywiście :). Opiekun na każdym etapie współpracy będzie wspierał i przeprowadzał przez wszystkie etapy udziału w konferencji.